  • Data: 2012-05-03 10:17:24
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >kowalski. Kowalskiego solar będzie kosztował nawet przy uwzględnieniu tych
    >szumnie nazwanych 'dotacji', jakieś 6-8 tys, zatem koszt się podwaja, albo
    >wydłuża o kolejne 5 lat.

    A ja ponownie pytam o jakie dotacje chodzi ?

    Bo jeśli te "dotacje" gdzie trzeba brać kredyt w pewnym banku to okazuje się
    że tak naprawdę tą "dotację" niemalże zjada bank , odsetki i inne opłaty ..

    Sąsiad dom obok się orientował bo sam zakładał solary i jak sie dowiedział o
    tym dofinansowaniu i tych "kokosach" to machnął reką i sam kupił ..

    Więc jesli mówimy o tym "dofinansowaniu" to to zwykła ściema ...

    No chyba że coś się zmieniło i można sobie kupić za gotówkę solary i
    otrzymać jakąś refundację ...

    Bo jeśli nie można to gadanie o tej refundacji jest chyba dobre tylko dla
    sprzedawców którzy wciskają ludziom kity ..