    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Date: Sun, 20 Jun 2010 23:29:56 +0200

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    news:4c1de0df$1@news.home.net.pl...

    > I w tym wlasnie sęk, że rozumujesz "na czerwono".

    To nie jest czerwono tylko wnioski wlasnego postepowania w stosunku do
    swiata i rodzicow rodzicow, oraz obserwacje wlasnych dzieci. Jezeli komus
    sie zdaje, ze dziecko jest wlasnoscia rodzicow i mozna je sobie ustawiac tak
    jak sie chce, jest po prostu nienormalny albo nie widzial w zyciu dziecka z
    bliska. Kazde dziecko wczesniej czy pozniej to odrebna osobowosc z wlasnymi
    potrzebami i planami. Nie mam pojecia jak mozna tego nie wiedziec i uwazac,
    ze dziecko moze byc w ogole czyjas wlasnoscia. To ewidentnie wczesniej czy
    pozniej w przewazajacej wiekszosci konczy sie wizytami u specjalisty z
    nierzadkimi obiawami nerwic co najmniej.

    > W normalnym kraju gdzie podatki są bardzo małe, mniejsze niż 10% i NIE MA
    > przymusu ubezpieczeń ludzie myślą zupełnie innymi kryteriami.

    I umieraja pod plotem czego przykladem nie doslownie moga byc USA i
    zapowiadana reforma Obamy calego systemu.

    > Dzieci to inwestycja w swoja przyszłość. Chce się je mieć (m.in.
    > oczywiscie) po to aby na starość człowieka utrzymały w razie poptrzeby. I
    > co ważne trzeba je dobrze (sic!) wychować aby były chętne do tego.

    Dobre wychowanie to nie checi do pomocy rodzicom w przyszlosci. Ja
    wewnetrznie czuje wrecz taki obowiazek i nic do tego nie ma czyjas tam
    wlasnosc. Szacunek rodzice zdobywaja przez wlasne postepowanie calym zyciem,
    tego nie zdobywa sie awansem. Cala sztuka to wychowanie a nie marionetka do
    wykorzystania na przyszlosc jako lokata kapitalu.

    > W socu rodzicom moze na wychowaniu nie zalezec bo i tak panstwo sie nami
    > "opiekuje" a przynajmniej w narodzie jest wiara ze panstwo sie czlowiekiem
    > zaopiekuje na starosc lub w chorobie itp.
    > Dlatego spoleczenstwo sie stacza....

    Nie wyobrazam sobie zostawienia wlasnych rodzicow ot tak sobie i nie jest to
    wynikiem jakiejs lokaty a madrosci rodzicow. Tego samego staram sie uczyc
    swoich dzieci nie podbierajac im pieniedzy ze skarbonki dzis i nie zamierzam
    pozniej.

    Pozdro.. TK