  • Data: 2010-06-21 17:22:38
    Temat: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P pisze:

    > Ty tak na serio? Bo jeżeli tak, to właśnie znalazłeś sposób

    Czyżbyś uważał, że poziom nauczania na studiach był super?

    > na rozwiązanie problemów NFZ. Wystarczy znachorom rozdać
    > dyplomy lekarskie, osobom osiągającym poziom felczera
    > sprzed 40 lat nadać specjalizację i voila! Problem rozwiązany.
    > Rynek się domaga, więc rynek dostaje.

    Nie odwracaj kota ogonem. Pomysły, by weterynarze leczyli ludzi (albo
    żeby zasady obowiązujące weterynarzy obowiązywały lekarzy) to pomysł
    JKM. Ja tylko stwierdzam fakt, że poziom się obniżył, bo na to był
    popyt. Znasz inną przyczynę dla której prywatne szkoły mają niski poziom?

    > Dlatego ponownie pytam: ty tak na serio o akceptacji
    > obniżania poziomu nauczania? Bo to ma dalsze konsekwencje
    > niż tylko kiepskiego licencjata marketingu.

    Hmm. Rozkładu normalnego nie zmienisz. Skoro mamy mieć 80% z wyższym
    wykształceniem, to ono musi mieć mniejszą wartość - czyli dzisiejszy
    licencjat to matura sprzed 40lat.

    M.