  • Data: 2010-06-21 19:06:55
    Temat: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hvo51f$u8r$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Dlatego ponownie pytam: ty tak na serio o akceptacji
    > obniżania poziomu nauczania? Bo to ma dalsze konsekwencje
    > niż tylko kiepskiego licencjata marketingu.

    Jak ja studiowalem a nie bylo to tak dawno to na szczescie mialem takich
    wykladowcow ktorzy swoj podpis w indeksie cenili bardzo. Nie raz dalo sie
    uslyszec, ze nie interesuje ich dzisiejszy program nauczania, jego podpis w
    indeksie to jego firma, autorytet i takie tam. Slowem z kiepskich
    wykladowcow kiepskie wyniki. Zaden program nie zmieni nic, jezeli ludzie
    sami sie nie beda szanowac.

    Pozdro.. TK