  • Data: 2010-02-10 11:50:11
    Temat: Re: Spadek temperatury w domu o 1 st...
    Od: robertr <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lut, 09:23, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
    -
    > Jak po nocy przyjdzie słonecznym ciepły dzień to zakumulowana energia okaże
    > się że jest bezużytecznie zmagazynowana i zmarnuje się bo wystarczająco dużo
    > ciepła otrzymujemy przez okna od słoneczka.

    Co ty wypisujesz jest dokładnie odwrotnie, domy akumulacyjne są
    idealne na nagrzewanie słoneczne przez okna.
    Trochę mi szkoda czasu na pisanie ale spróbuję : jeśli przez okna
    wejdzie np 20 kWh do w domu akumulacyjnym temperatura wzrośnie o 0,2 C
    a w domu nieakumulującym to wzrośnie np o 5 C. Pewnie skończy się
    roletami.
    Trochę pomyśl nim napiszesz.