  • Data: 2010-02-11 11:42:08
    Temat: Re: Spadek temperatury w domu o 1 st...
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hl0lk6$4ne$1@news.onet.pl...

    > Ale równie dobrze moze nie byc słoneczny tylko pochmurny i mrożny i wtedy
    > ta zakumulowana energia sie przyda bio kocioł bedzie miał mniej do
    > dogrzania.,

    Nie wiem co chcecie wszyscy udowodnić. Że magazynowanie energii cieplnej
    jest bezstratne?
    Niestety straty są a jezeli sa straty to nie ma bolka akumulacyjny dom
    zużyje więcej energii niż nieakumulacyjny.
    Nie było, nie ma i nie spodziewam się aby w najbliższej przyszłości coś się
    zmieniło
    W określonych porach nie obejdzie się więc albo zmniejszonym komfortem
    cieplnym albo kotłem pracującym na pełny gwizdek.

    Marek