  • Data: 2010-02-11 11:42:06
    Temat: Re: Spadek temperatury w domu o 1 st...
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 11:11, "marko1a" <m...@l...de> wrote:

    > Po zimnym i mokrym lecie trzeba będzie sporo władować energii w rozgrzanie
    > tych ścian.

    Co za bzdury znowu piszesz!! :)

    W domu caly czas staramy sie utrzymac ~20-21 st C, bez wzgledu czy
    lato czy zima. Jaka wiec energie chcesz ladowac w sciany, skoro one
    juz te energie w sobie maja ? W domu masz 20st to i sciany maja 20st.
    Zrobi sie chlodniej (19 stC) to wlaczy sie automatycznie ogrzewanie i
    juz, bedzie wystarczylo uzupelnic ten 1st C, a nie "rozgrzewac" jak
    piszesz prawie od nowa sciany.

    Rozgrzac to trzeba przed pierwszym sezonem, kiedy wczesniej ogrzewanie
    nie dzialalo i sciany sie wychlodzily (jak u mnie - do ~10 st C).

    Z reguly madrze piszesz ale mylisz sie na takich prostych rzeczach..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.