  • Data: 2010-02-14 15:30:22
    Temat: Re: Spadek temperatury w domu o 1 st...
    Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dość dobrze to opisałeś. I wniosek jest jeden- komfort
    > termivzny i małe skokui temperatur "kosztują" w sensie
    > zużycia energii potrzebej do ogrzania.
    > Ktoś kto ma mury "ciężkie"  może np. przez dobę nie odczuć
    > istotnego spadku tmperarury w domu, jednak jego ponowne dogrzanie b.ędzie
    > wymagało nadrobienia energii kótrą wytraciły mury podczas tego braku
    > ogrzewania.
    > T.

    .. I dlatego dom powinien dostawać cały czas taką dawkę energii jaką akurat
    traci do otoczenia. Doskonały komfort przebywania w takim domu. Stała
    temperatura przez całą dobę. Niskie zużycie energii. Mam tak u siebie w domu 170
    m2 zużywam przez 6 m-cy 3 tony ekogroszku co wychodzi ok. 350 zł na m-c z ciepłą
    wodą użytkową. Temperatura ok. 22 stC. Ogrzewanie podłogowe. Pzdr