  • Data: 2015-09-09 13:30:04
    Temat: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A masz jakieś wsparcie na to, że pisałem o sumie hałasu w czasie?

    Podawałeś absurdalny przykład z wrzątkiem gdzie chwila jest ok a dłużej już
    nie.
    Pisałeś że jak inni kosza krócej to ich sąsiad też musi kosić krócej.

    No i ciągle unikasz odpowiedzi na proste pytanie czy wolno skosić 50m2
    działki kosą spalinową.

    > PS. Dalej kombinujesz jak koń pod górę. Kżyho Ci wkleił wyjaśnienie a ja
    > dokleiłem dalszy ciąg - IMHO ważniejszy.

    Ok proszę:

    > "Tak więc ustalenie, czy w konkretnym przypadku została przekroczona
    > granica dopuszczalnych uciążliwości wynikających z sąsiedztwa gruntów, na
    > jakie jest narażona każda nieruchomość, wymaga oceny, czy zakłócenie
    > przekracza przeciętną miarę wyznaczoną nie tylko przez
    > społeczno-gospodarcze przeznaczenie nieruchomości, *lecz także przez
    > stosunki miejscowe*, i dopuszczalną na podstawie przepisów odrębnych."

    Załóżmy że stosunki miejscowe są takie ludzie mają trawniki i je koszą
    popołudniami (nic nie wskazuje aby były inne więc to realne założenie).

    Gdzie tu widzisz jakiekolwiek odniesienie do "ilości" czy "czasu"
    generowania hałasu?
    Jeśli używanie kosy jest dozwolone to jest dozwolone zarówno do 50m2 jak i
    5tys m2.

    Natomiast jak gdzieś będzie zakaz hałasowania kosą (np. park narodowy,
    uzdrowisko czy inne "strefy ciszy") to nie będzie wolno hałasować
    niezależnie od tego czy 5 minut czy 5 godzin. Dotarło?

    Pozdrawiam
    Ergie