  • Data: 2016-01-24 23:08:12
    Temat: Re: Sprężarka pytanie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-01-24 22:50, w...@g...com wrote:
    > Reanimacja to bardzo dobry pomysł, bo nowe kompresory jakie widzę w marketach, to
    śmiech na sali.

    A ten jest lepszy bo? Bo nie ma kompresora? Bo dostanie taki sam jak z
    hipermarketu bo innych nie ma na rynku albo są nieoplacalne?

    > Z tym zawaleniem domu to mnie rozbawiło.

    W zamknietym pomieszczeniu gwałtowne rozprężenie skutecznie potrafi
    wypchać ścianę nośną z pustaków. Pi x drzwi w latach 90 podczas budowy
    garażu w mojej okolicy wybuchł zbiornik kompresora samoróbki. Dwie
    sciany wybrzuszone trzecia w kawałkach, brama skrzydłowa wyleciała,
    obudowa zbiornika jak przecięta nożyczkami. Świadek mówił że kompresor
    pod koniec pracował jakoś tak wolniej i jakby "powoli". Zgaduje że nie
    zadziałało zabezpieczenie o ile w ogóle było jakieś bo to nic pewnego w
    samoróbkach.