  • Data: 2011-08-18 08:11:25
    Temat: Re: Sprzęt do malowania
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Nie będę pracował zarobkowo więc koszty czyszczenia rzeczywiście mogą mnie "zjeść"
    Obecnie szlifuję swój domek drewniany na działce. Powierzchnia do malowania
    ~150m2. Zasugerowano mi, że malowanie/impregnowanie drewna pod ciśnieniem lepiej
    wpłynie na drewno stąd moje poszukiwania jakiego urządzenia pod ciśnieniem.
    Stoję jeszcze przed wyborem farby/lakieru. Obecnie opalam farbę olejną by odkryć
    strukturę drewna. Potem albo szlifowanie do białego drewna albo od razu malowanie
    na tym co zostało po opalarce (miodowy kolor, resztki farby olejnej ale już widać
    strukturę drewna). Musze temat jeszcze przedyskutować.
    W międzyczasie uzyskałem dostęp do pożyczenia kompresora bezolejowego 24
    litrowego. Sam kompresor resztę będę musiał sobie sam kupić.
    Sądzicie, że taki kompresor się nada do malowania domku?
    Pewnie będę musiał kupić przewód powietrzny i pistolet.

    Dziękuje za obecne i przyszłe rady
    Krzysiek