  • Data: 2009-11-24 01:28:28
    Temat: Re: Srednica kanalow wentylacji mechanicznej.
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lis, 00:37, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Bez specjalnych ceregieli, jakiej srednicy uzyc kanalow do rozprowadzenia
    > wentylacji mechanicznej do pomieszczen?
    > Mam ostatnia mozliwosc rozprowadzenia czegos takiego, urzadzenia jakby
    > ciagle tanialy i za jakis czas byc moze warto bedzie sie podlaczyc. Tak

    Brawo :)

    > sobie pomyslalem, ze zanim przykrece plyty gipsowe do sufitow, to moze
    > wsadzic tam rury i wyciagnac wolnymi kanalami do gory nad ostatni strop. Na

    Troche kucia Cie czeka bo kanaly sa sporawe:) Jezeli masz nieuzytkowe
    poddasze (tudziez stryszek) to z pokoi lec najbezpieczniej - fi 125 do
    gory. U gory kiedys to sobie polaczysz grubszymi srednicami do kupy :)
    Generalnie - zaczac od 200, podzial na 150, 125, ew. 100. Tylko
    przemysl usytuowanie anemostatow. Wywiewy w kiblach, kuchni, pralni i
    innych "brudnych" pomieszczeniach, warto w garderobie i wiatrolapie.
    Nawiewy w pokojach "czystych". Tak zaplanuj zeby powietrze
    przelatywalo przez caly pokoj, lecac najkrotsza droga od nawiewu do
    wywiewu i bedzie git :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.