eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieStacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami? › Re: Stacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami?
    From: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Stacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi
    urządzeniami?
    Date: Wed, 03 Nov 2010 09:03:57 +0100

    On 02.11.2010 21:27, janusz_kk1 wrote:

    > Pierdu-pierdu czytałeś ile mam wapna?

    gdybym nie przeczytal to bym nie napisal, ja mam 298 mg/l, woda jest
    wrecz opalizujaca.

    > ustawienie soli nic nie daje, szklanki wychodzą białe a sztućce
    > nierdzewne :)
    > rdzewieją, pojawiają się plamy rdzy. Dopiero danie filtru jonowymiennego
    > załatwiło
    > problem.

    Rdzawe plamy na nierdzewce nie sa od twardej wody a od zelaza. A filtr
    jonowymienny tez usuwa w pewnym stopniu zelazo.

    > Woda była badana i prostym kroplomierzem do badania wody dla rybek i przez
    > labolatorium i wg tego ustawiałem w zmywarce dozowanie soli, próbowałem
    > zmniejszać, zwiększać
    > dawki soli i niewiele się zmieniało, nabłyszczacz ustawiony na full.

    Nie wiem jaka masz zmywarke, ale np w tej co ja mam soli sie nie
    dawkuje, po prostu sie ja uzupelnia, a zmywarka i tak regeneruje zloze
    roztworem nasyconym.
    S.