  • Data: 2013-08-28 12:36:19
    Temat: Re: Stare drewno do porąbania - jaka siekiera ?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 28 sierpnia 2013 12:01:15 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Ale przeciez kasztanowiec ma lekkie, latwo pekajace drewno. Mialem tego
    > troche, rabalo sie bez problemow, ale jako opal bylo nic nie warte - duzo
    > dymu, malo ciepla.

    Ja mam wprost przeciwne odczucia. Jak mokre rąbało sie super, jak wyschło poskrecało
    sie i praktycznie nie do porąbania. Palił sie super, dużo tem dawał. co do dymu ja
    miałem okorowane- korę zrywali bo robia z niej jakies specyfiki więc dostawałem już
    okorowane. Byłop to drewno z wycinki przydrożnekj, wycinał facet który pozyskiwał
    korę a drewno odsprzedawał mi. Prawie dwie zima ja tym paliłem i jedna mama. Moim
    zdaniem drewno super