  • Data: 2018-10-26 21:25:55
    Temat: Re: Stary tynk w mieszkaniu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-26 o 20:49, s...@g...com pisze:

    > Ja mialem styro na suficie w slabo ogrzewanej kuchni.
    > Styro bylo polozone szczelnie. Sciany mialy tendencje do nalotu plesniowego, po
    zdjeciu styro bylo pod nim czysto.

    > Przepis Zenka zly nie jest, i do tego podal go w wariancie kiedy nie ma innego
    ocieplenia.

    > Ty u uzytkownik nie dosc ze nie czytacie co jest napisane to czesto nie rozumiecie
    o czym piszecie.

    > Wilgoc pod styro jak sie dostanie to moze spowodowac grzyba. Ale najpierw musi sie
    tam dostac. Jak styro przyklejony cala polacia, brzegi szczelne a sciana nie zalewana
    woda z zewnatrz to grzyba na scianie nie bedzie.

    > https://muratordom.pl/remont-domu/termomodernizacja/
    ocieplanie-domu-od-wewnatrz-aa-tS2x-2z5L-n8z9.html

    W odróżnieniu od Ciebie wielokrotnie oglądałem to co było pod takimi
    styropianami. Co zaś się tyczy teorii to musisz się trochę dokształcić
    sam, bo ja nie mam ochoty po raz kolejny pisać elaboratów i wyjaśniać
    niedowiarkom.