  • Data: 2018-10-26 22:33:15
    Temat: Re: Stary tynk w mieszkaniu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 października 2018 21:25:52 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > W odróżnieniu od Ciebie wielokrotnie oglądałem to co było pod takimi
    > styropianami. Co zaś się tyczy teorii to musisz się trochę dokształcić
    > sam, bo ja nie mam ochoty po raz kolejny pisać elaboratów i wyjaśniać
    > niedowiarkom.

    Co zaś się tyczy teori to się doucz bo racji nie masz.
    Ale bawi mnie inna sprawa
    Jak już z 10 lat na tej grupie jestem to pamietam Ciebie jak pod różnymi nickami
    pisywałes
    Od Plumpiego przez JanKowalskiego+ kilka albo kilkanście przez ten czas innych
    Sama zmiana nicka to nic dziwnego bo sie kompa czy konto na newsach zmienia to i nick
    można przy okazji. Kogutek tez zmienil ale nie dziwuje i nie wypiera się
    a Tobie w krucjacie przeciwko niemu oprócz bezsensownego straszenia sądem chciało się
    jeszcze jednego użytkownika stworzyc zeby tylko Kogutowi dopiec
    A akurat w tych dwóch sprawach gdzie Twoje byty w Kogutka walą Kogutek mądrze pisał.
    Tylko ze zrozumieniem czytac trzeba.