  • Data: 2011-02-14 07:13:31
    Temat: Re: Sterownik pomp co
    Od: "Przemek" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miki" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:46a4b731-88cd-488e-9643-ce840b53b7dc@t13g2000vb
    o.googlegroups.com...
    Witam wszystkich
    Poszukuję sterownika do centralnego ogrzewania, który mierzyłby
    temperaturę w 6 lokalach i w zależności od nastawionej temperatury i
    pory dnia załączał właściwą pompę co. Byłoby idealnie, gdyby potrafił
    obsłużyć jeszcze ładowanie bojlera cwu.
    Jest jakieś gotowe rozwiązanie na rynku?
    Zastanawiałem się nad zrobieniem jakiegoś sterownika na
    mikroprocesorze, ale chyba za dużo mi to zajmie czasu...
    Pozdrówka
    Miki

    Zobacz ofertę firmy Primadom na allegro, moze Ci będzie pasował

    pozdr
    p.