  • Data: 2011-02-08 20:29:46
    Temat: Re: Stop GMO!
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka pretended :

    > Durniu, skąd wziąłeś te bzdury? - bo na pewno nie z moich wypowiedzi.
    > Kocopole zgrzebny.

    Zacytuję z tego wątku:

    Ikselka has brought this to us :

    (XL - podpisac się nie umie)

    >A Ty swoje, jak mantre, uogólniając bez zrozumienia - jak traktować
    >twoje wypowiedzi inaczej niż bełkot ogólników. GMO to nie krzyżowanie różnych
    > gatunków!!!
    >
    >A przy okazji towjego przykładu żyjących z naturą biednych rolników
    >- o krzyżówkach konia i osła słyszała?
    >O kurcze, toż to korporacje zrobiły te muły.
    >
    >Witek

    Nieodpisałeś, bo niezrozumiałaś czy niewygodnie było się przyznać, że
    mijasz się z prawdą.

    Rozowa z tobą przypomina trochę rozmowę z przyłapanym pięciolatkiem na
    kłamstwie, z tym że one nie są wulgarne.
    Słoneczko wszechwiedząca, nie przezywam cię niczym dziecko na podwórku,
    przed czym ty powstrzymać się nie możesz.
    Witek