  • Data: 2011-08-03 08:12:06
    Temat: Re: Strop łukowy a klasa cegły
    Od: "Marcin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Klasa powinna byc jak najlepsza. Ale...
    > Czy dobrze kojarze, ze strop Kleina opiera sie na stalowych dwuteownikach?
    > IMO to nie jest najlepsze rozwiazanie w tym zastosowaniu.
    > W sensie, ze slabo widze trwalosc stalowych dzwigarow w piwnicy -
    > ziemiance...

    Strop Kleina to ogólnie strop w którym wypełnienie to cegła -tutaj jakiś
    czas temu znalazłem coś takiego:
    http://www.zsb.gliwice.pl/pdf/murarz/Murarz_712[06].
    Z1.08.u.pdf.
    Nie biorąc po uwagę nazewnictwo stropu to krótko mówiąc mój strop będzie
    mnie więcej wykonany jak na rys. nr 16 a na str. 18 i będzie wsparty na
    żelbetowym wieńcu.

    Pozdrawiam! Marcin