  • Data: 2011-06-04 09:32:58
    Temat: Re: Studnia hydrofor \ 12m
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-06-2011 o 00:50:37 ark_fx <a...@g...pl> napisał(a):

    > Możesz napisać coś bardziej o tym przystosowaniu zwykłej pompy ?
    > Nie ukrywam że w sumie ta studnia mnie wyniosła 1500zł. i nie chciał bym
    > tego wyrzucić " do studni" a ta popa z "injektorem" cokolwiek to jest
    > daje możliwość uzytkowania tego co jest tylko nie wiem czy ten injektor
    > wejdzie w rure 32mm ?
    Kolejny co nie umie odpisywać to po 1.
    po drugie, studnię musisz poszerzyć, na 32mm nic nie zrobisz
    a pompa na powierzchni ci z 12m NIE pociągnie, możesz
    zrobić półśrodek czyli poszerzyć studnię na głębokość 5m tak aby spuścić
    tam pompę z rurą i koszem ssawnym na końcu ale potem koszmarnie się to
    będzie
    konserwować/naprawiac bo będziesz musiał alboschodzić się na dół tej studni
    albo całość wyciągać na górę. Najrosądniejsze jest rozwiercić dziurę na
    10cm/4cale
    i wsadzić tam pompę głębinową.

    --
    Pozdr