  • Data: 2018-02-02 19:51:41
    Temat: Re: Styropian - parametry techniczne
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-02 o 18:14, mol styropianowy pisze:

    > Obciążenie 15 ton na metr kwadratowy wywiera ciśnienie 150kPa.
    > To tak w kwestii wyjaśnienia panie handlowcu.

    Nie jestem panem handlowcem, ale typowo techniczny i dlatego zwracam Ci
    uwagę na głupoty, które piszesz.

    Mam nadzieję , że dostrzegasz różnicę pomiędzy jednostkami dotyczącymi
    wytrzymałości:

    15 ton, a 15 ton na metr kwadratowy, czy też 150kPa lub 1,5kg/cm2 ?

    15 ton kompletnie nic nie mówi o wytrzymałości styropianu.

    Uważasz się za inżyniera i technicznego to powinieneś posługiwać się
    prawidłowymi jednostkami.

    Zastanawiam się jednak czy jestem godzien dalej prowadzić z Tobą
    dyskusję, skoro nie mieszczę się w Twoich wyobrażeniach o mnie.

    Zapewne aby zacząć dyskusję, powinienem Ci okazać mój dyplom? :)