  • Data: 2011-05-04 16:21:36
    Temat: Re: Styropian pod wylewki
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-04 15:30, mcs pisze:

    > Rozmawiałem z wylewkarzem, to mówił, że instalatorzy kołkują żeby im się
    > po napełnieniu podłogówki całość na unosiła.

    Po napełnieniu czego? Co ma się niby unieść?

    Fakt, że wodę wlewa się do instalacji przed zrobieniem wylewek (jeśli
    wylewkarze przedziurawią rurkę, to ciśnienie spadnie natychmiast i będą
    poprawiać - trzeba tylko mieć gdzieś założony manometr). Nawet jeśli
    rurki trochę się uniosą, to jeśli nie są bardzo ściśle przymocowane do
    styropianu to niczego nie uniosą (zwłaszcza, że za chwilę na to idzie
    beton, który lekki nie jest).

    M.