  • Data: 2010-08-12 07:56:57
    Temat: Re: Styropian - pozbede sie
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sie, 09:32, Rafał <r...@o...pl> wrote:

    > aceton
    > skutecznie zmniejszy objętość:)http://www.youtube.com/watch?v=gXjKYuD_AlY

    O acetonie nie pomyślałem (a szkoda, super pomysł ;) ), ale sam sobie
    z odpadami styropianu poradziłem w ten sposób, że większość wyjechała
    ode mnie wraz z całą resztą odpadów budowlanych (folie po paletach z
    pustakami, worki po cemencie, tynku itp, tony puszek po piwie i całe
    mnóstwo innego badziewia) w specjalnie zamówionym kontenerze,
    natomiast resztę, która się potem i tak uzbierała z jakichś dokrętek,
    pokruszyłem na drobno przy pomocy szpadla i wysypałem z niego cienką
    warstwę wokół fundamentu naokoło domu. Nie, nie pytajcie, co mi on tam
    da, bo nie da nic. Za to zniknął mi z oczu i o to głównie chodziło.

    J.