  • Data: 2022-10-21 12:12:22
    Temat: Re: Świadectwo charakterystyki energetycznej
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 21 October 2022 at 09:43:05 UTC+2, Mateusz Viste wrote:
    > Dokładnie coś takiego istnieje we Francji już od wielu lat. Polskie
    > regulacje widocznie wzorują się na zachodzie. Sprzedawcy mają obowiązek
    > przedstawić wyniki badań osiągów termicznych sprzedawanego mieszkania
    > lub budynku. Z początku sprawa wydawała się niewinna i o podłożu czysto
    > informacyjnym.
    >
    > Później jednak doszły nowe reguły gry: zamrożenie czynszów dla mieszkań
    > poniżej pewnego progu skuteczności termicznej, a dla lokali o
    > najgorszych termo-ocenach całkowity zakaz wynajmu do celów mieszkalnych.
    >
    > Mateusz
    to jest wszystko belkot
    i pretekst aby agent skarbowy mial pretekst przeszukania domu i sporządzenia raportu
    o majątku zgromadzonym przez delikenta i porównania tego raportu ze złożonymi
    deklaracjami podatkowymi.

    Dawniej taką sluzbę wykonywali kominiarze.
    \
    Rzekomo sprawdzali kominy w calym domu, a celem był dostęp do wszystkich pomieszczeń
    i sprawdzenie, co przesluchiwany ukrył w domu i skąd pochodzi jego majątek.

    Dlatego właścic iele kamienic nie występuja o dotacje, bo nie chcą wpuszczać szpiegów
    do domu, aby wszystko inwigilowali.