    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Świat kłamstw i chamstwa marko1a
    Date: Wed, 3 Feb 2010 21:35:02 +0100
    <hjslki$1lnu$1@news2.ipartners.pl> <hk1nmj$iq7$1@news.onet.pl>
    <hk2kib$1k6h$1@news2.ipartners.pl> <hk3l98$4ns$1@news.onet.pl>
    <hk3rbr$2796$1@news2.ipartners.pl> <hk41ck$6ve$1@news.onet.pl>
    <hk6er8$fl0$1@news2.ipartners.pl> <hk6iro$e46$1@news.onet.pl>
    <hk6jbn$i3p$1@news2.ipartners.pl> <hk6k2t$hvd$1@news.onet.pl>
    <hk6p29$l01$1@news2.ipartners.pl> <hk6r6i$8ji$1@news.onet.pl>
    <hk8o33$ejl$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hk9hm1$72m$1@news.onet.pl>
    <hkbfi3$k8t$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hkc42s$s9q$1@news.onet.pl>
    <hkc4hn$tl0$1@news.onet.pl>

    news:hkc4hn$tl0$1@news.onet.pl...

    > P.S.
    > Pisałem też o mieszaniu się tej wody na skutek pracującej cyrkulacji,
    > która powoduje zawirowania w zbiorniku.
    > To, że ty jej nie masz nie znaczy, że nikt inny mieć nie będzie. Z
    > własnego doświadczenia wiem, bo jeżdżę na budowy na obmiary, że większość
    > ludzi potrzebuje i chce mieć cyrkulacje.

    Dyskutowaliśmy o instalacji mojej a nie u kogoś.
    Ja u siebie mam tak a nie inaczej wykonaną instalację a wielokrotne
    kalkulacje i uzyskane wartości energii dowodzą że twoje mitologizowanie o
    niedziałających i bezużytecznych kolektorach w zimie to efekt lat
    wczesniejszych kiedy mało kto się tym zajmował bo były drogie a firmy
    produkujące bazowały na oklepanych prostych schematach. Sam robiłeś
    sterownik tak a nie inaczej ale było to skażone latami ubiegłymi.
    Wystaczyło zaznajomić się dokładnie z zasadą działania i mechanizmami oraz
    poznac dwa podstawowe parametry kolektorów aby wiedzieć że było to
    rozwiązanie chybione. Może faktycznie dawało większy uzysk ale wystarczyło
    po prostu ustawić przepływ na odpowiednim poziomie aby układ dawał tyle samo
    energii a może i więcej. Cały czas ci to mówię ale ty nie prszyjmujesz tego
    do wiadomości.

    Jeżeli tylko chcesz to rzeczowo podyskutujemy o twoim sposobie pracy
    przerywanej. Jestem gotów udowodnić że w wielu przypadkach było to nawet
    stratne rozwiązanie zarówno ekonomicznie jak i pod względem uzyskiwanych
    ilości energii.

    I na koniec napiszę.
    Jest w Polsce wielu specjalistów znających i interesujących się wieloma
    dziedzinami. Zauważyłem że za każdym razem gdy ktokolwiek coś napisze to
    odpowiadasz mu jak by był kompletnym dyletantem. Podczas gdy ty robiłęs
    takie rzeczy że hej.
    Nawet nie masz pojęcia co robiłem ja i czym zajmowałem się i zajmuję.