  • Data: 2022-12-22 19:02:06
    Temat: Re: System automatycznego odcinania wody
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 22 grudnia 2022 o 16:56:46 UTC+1 Janusz napisał(a):

    > Podobnie jak wymiana uszczelek czy wężyków nie zabezpiecza przed niczym.
    > Więc na tym można skończyć polemikę, tym bardziej że kolega 'odjeżdża' o
    > czym świadczy poniższy tekst który zostawiam bez komentarza.

    > --
    > Janusz
    Wymiana na lepsze bardziej zabezpiecza. Są wężyki z karbowanej rurki ze stali
    kwasoodpornej. Dużo odporniejsze na głupotę tych co montują niż wężyki elastyczne. To
    głupotą jest przyczyną awarii a nie jakość wężyków. Z drugiej strony nie słyszałem
    żeby w normalnych warunkach użytkowania komuś pękł przezroczysty, nie zbrojony,
    przykręcany bez narzędzi wężyk do spłuczki. Kluczowe może być to że palcami mocniej
    się go nie da przykręcić niż jest wymagane żeby było szczelnie.