  • Data: 2013-05-23 10:00:53
    Temat: Re: Szacunek dla cementu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gzk" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Kolejna radosna twórczość Ergiego.........

    > Byłeś "kilka dni na budowach w małopolskich i podkarpackich
    > wioskach", rozmawiałeś z inwestorami.... - bądź tak dobry
    > i oświeć nas - w jakim charakterze odwiedzałeś te budowy?

    Rodzinno - towarzyskim.

    > Jako inspektor jakiś, dobry wujek czy może pastor?

    Rozumiem że Ty nie masz rodziny i przyjaciół i spędzasz cały wolny czas
    przed telewizorem. Wyobraź sobie że są ludzie którzy raz na kilka dni /
    tygodni / miesięcy (w zależności od odległości) odwiedzają swoją rodzinę i
    przyjaciół.

    Rozumiem też że jak Ty do kogoś przyjeżdżasz to siadasz na kanapie i
    oglądasz tv. Wyobraź sobie że ja jak przyjeżdżam to pomagam mu w tym co
    akurat robi. Czasem są to sianokosy, czasem zwózka drewna, a czasem jakaś
    budowlana robota, a że pogoda ładna była i sezon budowlany w pełni (dla
    Twojej informacji ktoś kto ma pole ma krótszy sezon budowlany bo w lecie
    zaczynają się żniwa) to tak się złożyło że praktycznie cały czas spędziłem
    na mniejszych lub większych budowach i remontach.

    Rozumiem też że obca jest Ci sytuacja gdy do kogoś przyjeżdżasz i on od
    progu woła "dobrze że jesteś, ty się na tym znasz, choć to pomożesz".
    Najwyraźniej nikt Cię nigdy o radę nie prosi bo nikt nie wierzy w Twoją
    wiedzę.

    Pozdrawiam
    Ergie