  • Data: 2013-05-27 14:13:22
    Temat: Re: Szacunek dla cementu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gzk" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > To może przyjmij do wiadomości że jest inaczej, twoje obserwacje są
    > błędne,
    > a wnioski to już zupełnie chybione.

    Oczywiście bo Ty jesteś jedynym który wie jak jest zna wszystkich ludzi i
    wszystkie wioski, dokonuje prawidłowych obserwacji i wyciąga prawidłowe
    wnioski.

    ROTFL^2 Jak to mawiają: You made my day.

    Zwykle kiedyś następuje taki moment w życiu że człowiek stwierdza że nie ma
    monopolu na rację, że każdy mając inne doświadczenie i żyjąc w innym
    środowiskach może dojść do tak samo prawdziwych choć zupełnie odmiennych
    wniosków. Zwykle następuje to gdzieś w okresie dojrzewania... Spróbuj za
    kilka lat wrócić do tego wątku - może wtedy zrozumiesz...

    A na razie pisz więcej, szczególnie w poniedziałki rano :-)

    Pozdrawiam
    Ergie