  • Data: 2013-05-25 21:03:07
    Temat: Re: Szacunek dla cementu
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:knn5gm$utl$1@node2.news.atman.pl...
    Ergie proszę cię. Mieszkałem na Podhalu, mieszkam na Sądecczyźnie. Nigdy
    czegoś takiego o czym piszesz nie zaobserwowałem.Wręcz przeciwnie, górale to
    bogaty naród. Dularów w bród i co jak co, ale na cement pierwsze słyszę żeby
    żałowali. Ja z mojej perspektywy mieszkańca tego regionu patrząc to jak jadę
    na Śląsk albo Wielkopolska czy Pomorze to tam nawet moje dzieci kiedy były
    jeszcze malutkie jak się tam czasem jeździło to one nawet dostrzegały te
    rudery sypiące się i pytały mnie tato a dlaczego takie słabe te domy, takie
    stare rudery, dlaczego tak pordzewiałe znaki drogowe i brzydkie?