  • Data: 2010-05-26 13:38:17
    Temat: Re: Szafki do kuchni
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4bfd1305$0$19175$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tyle kosztuje amortyzacja. To jest kosz zmywarki.

    > A to jest koszt kapitału - raty i %.

    Nie. Dla zwykłego Kowalskiego zmywarka nie kosztuje 10zł miesięcznie.
    Kosztuje jednorazowo minimum 1000zł lub na raaty min 30zł miesięcznie przez
    30miesięcy+
    comiesięczne koszty jej użytkowania

    > Mój wolny wekend kosztuje mnie około 1000 utraconych możliwości. I co z
    > tego?

    Nic tego.
    Ale bądż konsekwentny i nie licz że 0,5godz mycia naczyń kosztuje 10zł
    Mnie wolny wekend nic nie kosztuje. Nie tracę żadnych możłiwości. Bo wolny
    wekend to wolny wekend
    Tak samo nic mnie nie kosztuje w sensie robocizny 0,5godziny stanie przy
    zlewozmywaku i mycie naczyń.
    Zreszta 0,5godz na mycie naczyń dziennie to starsznie długo

    > Ja ją... bardzo lubię. ;)

    Ja wole żone
    Ale jak to w życiu" jeden zbiera znaczki inny jest filatelistą"

    Krzysiek