  • Data: 2013-04-18 15:45:32
    Temat: Re: Szczepienie.
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-17 23:59, Ikselka pisze:

    > Przecież wtedy drzewa są już pobudzone, a zrazy mają być pobrane w fazie
    > anabiozy, czyli najlepiej jesienią lub zimą, i przechowane przez okres
    > zimy.

    Piszę w oparciu o moje doświadczenie. Zwróć uwagę, że napisałam
    "(wszystko zależy od pogody czyli od temperatur).

    > http://www.wymarzonyogrod.pl/pielegnacja-ogrodu/rozm
    nazanie-roslin-przechowywanie-roslin/pozna-jesien-na
    jlepszy-termin-pobierania-zrazow-czyli-pedow-drzew-o
    wocowych-przeznaczonych-do-szczep,13_1754.html
    > http://www.e-ogrodnik.vot.pl/?p=335
    > Tu piszą też, ze pestkowe bardzo trudno się przyjmują.

    Z mojego doświadczenia trudno przyjmują się szczepienia brzoskwiń
    i wiśni, natomiast śliwy bez problemu.

    Bez problemu przyjęły się szczepienia aronii na jarząbie pospolitym.

    Krycha.