  • Data: 2021-04-29 07:59:31
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2021 o 00:46, KIKI pisze:

    > Czy myślisz, że chcą celowo zabić najsłabsze osobniki?

    szukasz potwierdzenia, żeby nazwać mnie szurem?
    Nie wiem jaki mają cel, za to wiem, że nie ma żadnej publicznej debaty
    na ten temat, głosy przeciwne są usuwane i niedopuszczane - także głosy
    lekarzy. Później takie głosy lądują na dziwnych portalach i już można je
    nazywać fake newsami - tylko dlatego że się tam znajdują (a w wielu
    innych źródłach są blokowane). W obiegu są tylko opinie poprawnych
    politycznie expierdów. Za 50.000 osobiście mogę znaleźć ci experta który
    powie co zechcesz, szczególnie jeśli linia narracyjna będzie tylko jedna.

    Lukasz