  • Data: 2021-04-29 08:22:05
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-04-28 o 20:52 +0200, FEniks napisał:
    > Bo pamiętam nazwy szczepionek moich dzieci.

    Pochwalić dobrej pamięci. Ja nie pamiętam ani jednej. Ba, nie jestem w
    stanie nawet powiedzieć, ile ich było - szacuję, że dla każdego
    dziecka jakoś pomiędzy 5 a 10 (wizyt, bo samych szczepionek więcej,
    jako że w jednym preparacie/wstrzyknięciu bywało czasem po kilka
    szczepionek).

    Słowem - to, że ktoś nie pamięta nazwy/ilości takich rzeczy nie musi
    znaczyć, że zmyśla. Takie rzeczy nie każdy zapamiętuje. Dużo bardziej
    utkwiło mi w pamięci np. krążenie po szpitalnym parkingu w poszukiwaniu
    miejsca. Pamięć to bardzo selektywny mechanizm.

    Mateusz