  • Data: 2021-04-29 16:48:24
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 28 Apr 2021 10:55:12 -0700 (PDT), Maynard Keanan

    > Nie ma problemu szczepionek.

    Owszem, nie ma.

    > Problem jest tylko w Twoim łbie.

    Prędzej twoim. Nie wiem z którego bananowca się urwałeś, bo pierwszy raz
    cię na oczy widzę trollu zafajdany, ale wracaj skąd przylazłeś.

    > Ludzie sami powinni decydować czy chcą się szczepić czy wolą przechorować.

    Ludzie nie rozumieją prostych rzeczy, większość nie potrafi o siebie
    zadbać, a co dopiero o innych.

    > Rozsądni pytają lekarzy, którym ufają zanim podejmą decyzję.

    Przecież lekarze są w zmowie z firmami farmaceutycznymi, naiwniaku.

    Bueheheh.

    --
    Pozdor
    Myjk