  • Data: 2021-04-29 22:59:50
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ja się zgadzam że ludzi jest zbyt dużo, ale ograniczenia można
    > wprowadzić z innej strony niż akurat ze strony szczepionek które
    > chronią przecież w pełni zdorwych (genetycznie) ludzi. W
    > normalnych warunkach (mniejszej ilości ludzi) możliwe że by nie
    > chorowali, ale jak jest tyle ludzi na sobie i siłą rzeczy tyle
    > patogenów atakujących, to i "normalni" chorują.

    Gates powiedział na konferencji o koniecznosci ograniczenia wzrostu
    populacji.
    I od tego czasu jest okreslany jako patol chcacy depopulować swiat.

    Chciałem cie ostrzec ze piszac to co napisałes, narazisz sie na podobny
    ostracyzm tutaj ale widze ze nie zdazyłem i ze juz sie zlecieli... :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"