    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 29 Apr 2021 17:23:09 +0200

    Wed, 28 Apr 2021 10:48:34 -0700 (PDT), Maynard Keanan

    > Lewicowcom nie mieści się w głowie sytuacja, w której każdy Polak może
    > sobie kupić szczepionkę jaką uważa i nią się zaszczepić albo i nie. W
    > tym problem - jesteś ograniczony.

    Już dawno jest stwierdzone, że nieliczne jednostki wiedzą co dla nich
    dobre. Dlatego mamy "władzę", która posiłkuje się specjalistami.
    Specjaliści mówią zgodnie, trzeba się samoograniczać i szczepić. Ale oni
    pewnie przekupieni są, bo są tacy oświeceni "prawicowcy", doskonale wiedzą
    lepiej -- wszak wszyscy są po medycynie, studiowali, badali itd.

    > Boisz się wirusa, zrób sobie lockdown i daj żyć innym.
    > To możesz zrobić już dziś.

    Przeciez robię, także dla ochrony tych którzy są bardziej narażeni na
    wirusa niż ja. Ty widzisz tylko swój krótki nos, samolubny trollu.

    Nie ciebie pytałem.

    --
    Pozdor
    Myjk