    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Date: Sun, 02 May 2021 11:57:41 +0200
    <608430cb$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <sluqrid6jndg$.dlg@myjk.org> <60872521$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <16wxo646hhig9$.dlg@myjk.org> <60884550$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <a22mb5v3ufhn$.dlg@myjk.org>
    <60893eb4$1$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <1l0iq9dfdx6fc$.dlg@myjk.org> <6089a180$1$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks2wlccxfsw8$.dlg@myjk.org> <608b252b$1$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>

    Hello, Myjk.
    On 30.04.2021 20:22 you wrote:

    > Thu, 29 Apr 2021 23:22:28 +0200, Pete
    > Mam ci to napisać drukowanymi? NAJPIERW BYŁO ZA MŁODE NA
    > SZCZEPIONKĘ, PÓŹNIEJ NIE BYŁO SZCZEPIONEK NA RYNKU, NIE WSPIMINAJĄC
    > ŻE ABY SIĘ ZASZCZEPIĆ TRZEBA BYĆ ZDROWYM. Jak jeszcze czegoś nie
    > rozumiesz, napisz, postaram się wyjaśnić.
    Skoro tak ci zależy na zdrowiu rodziny, to
    zrób sobie i rodzinie miesięczna kwarantannę. Aż wszyscy będziecie
    zdrowi. Zaszczepicie się i będziecie żyłki długo i szczęśliwie.

    Ale odwal się od reszty społeczeństwa która ma inny pomysł na własne
    zdrowie.

    > Nic mnie nie zawodzi, za to u ciebie ewidentnie kuleje. Masz papier
    > który mówi prawdę albo kłamie. Ja miałem utratę węchu, brak innych
    > objawów mam papier a zeń wynika że nie miałem covida, choć
    > prawdopodobnie miałem, bo ciotka ma zdewastowane covidem płuca.
    > Także uważaj na siebie, bo jeszcze możesz płakać. Szczeólnie że
    > przejście nie wyklucza ponownego zachorowania.

    Dziękuję bardzo za troskę, ale o własnym zdrowiu t po ja chcę
    zdecydować. Nie społeczeństwo, sąsiad, Myjk ani rząd.

    > Statystyki poszczepienne (na wielu wcześniejszych szczepionkach)
    > mówią że te działają. MAją skutki uboczne ale w ZDECYDOWANEJ
    > WIĘKSZOŚCI spełniają swoje działanie. Tylko antyszczepionkowcy,
    > podobnie jak płaskoziemcy, mają "odmienne zdanie" -- bo oni jak
    > zwykle wiedzą lepiej od statystyk i specjalistów.

    Hola hola.
    Może mnie z kimś mylisz, ale ja jestem przeciwny _obowiązkowym_
    szczepionkom.
    Kto chce, niech w siebie ładuje co chce.
    Ale nie chcę żeby ktoś decydował co ja chcę.

    > Czyli jednak masz braki w tym jak działają szczepionki. Doucz się,
    > atyszczepionkowcu.

    Może wskaż z łaski swojej które z powyższych jest nieprawdziwe?
    Albo odszczekaj.

    > Proboszcz w "mojej parafii" twierdził tak samo jak ty, nie wierzył i
    > nawet z ambobny nawoływał do bojkotu tego "cyrku", bo on nie
    > chorował i w ogóle. Jutro pogrzeb, bo się nie wybudził spod
    > respiratora.

    A powiem znany piosenkarz się zaszczepił, trafił do szpitala a dzień po
    wpisaniu zszedł.
    Dobry przykład?
    Taki sam z dupy jak twój.

    > To już wiadomo, antyszczepionkowcy sami wszystko wiedzą lepiej sami.
    > Tacy oświeceni.

    Więcej pokory.

    > Tak samo i ty. Pytanie czy jak wylądujesz jednak pod tlenem, oby nie
    > pod respiratorem, to dasz znać i odszczekasz. Bo takich jak ty było
    > już wielu i nie odszczekają, bo już nie żyją zwyczajnie.

    Zachowaj takie straszenie dla członków swojej rodziny.
    Pamiętaj że to są ludzie inteligentni, którzy potrafią myśleć.

    --
    Pete