  • Data: 2021-06-17 00:35:34
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 16 Jun 2021 08:05:48 +0200, w <sac4br$13j8$1@gioia.aioe.org>, quent
    <x...@x...com> napisał(-a):

> [...]
    zczepienne-bialko-kolca-to-grozna-toksyna-sprawdzamy
    /

    > I co się tak grzejesz?
    > Teoria uznanego profesora podważana przez innego naukowca.

    Uznawany profesor, który nie umie czytać.

    > Póki co kolejny raz wątpliwość została zasiana.

    W głowach szurów nie trzeba niczego zasiewać. I tak nie wyrośnie.

    > Czas pokaże oczywiście jaka jest prawda. Rozsądnie byłoby poczekać ale
    > każdy robi jak uważa. Dla Ciebie jak rozumiem jest już po ptokach.

    Oczywiście :)

    > Ops.

    Mnie nie bolało, ale ciebie boli sam widok igły, więc sobie dorabiasz
    szurarskie teoryjki :D

    > Ciągle coś jest nie tak jak zakładano:
    > https://www.tctmd.com/news/myocarditis-young-people-
    after-mrna-covid-19-vaccination-higher-expected

    Ojoj, to prawie ciężkie jak covid :D