  • Data: 2021-06-17 21:09:23
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 16 Jun 2021 08:01:02 +0200, quent

    > Zieeeew.
    > Codziennie z całego świata spływają informacje o nadspodziewanych NOPach
    > poszczepiennych.

    Zaszczepionych jest w milionach a tych twoich codziennych spływających
    informacji o nadspodziewanych (ROTFL) NOPach jest tyle co kot napłakał (a
    zdecydowanie mniej niż zginełoby ludzi w wyniku braku szczepień).

    > https://www.tctmd.com/news/myocarditis-young-people-
    after-mrna-covid-19-vaccination-higher-expected
    > Eksperyment trwa. Myjk ochoczo nadstawia się do igły.

    Oczywiście. I po drugiej dawce nadal żyję! Co więcej, jak odrywałem
    plasterek, to powoli, żeby antenki nie urwać! Za to quent, tchórz
    przebrzydły, czeka aż inni za niego zrobią robotę zasłaniając się NOPami
    które dotykają promil, co więcej są przyczyną śmierci tylko gdy ignoruje
    się oczywiste objawy poszczepienne.

    > No coż - wolność!
    > Na zdrowie.

    Dziękuję. Mam to! Niemniej pytałem już o alternatywę dla szczepionek, ale
    wielokrotnie schowałeś głowę w piasek. Znamienne.

    --
    Pozdor
    Myjk