  • Data: 2021-06-19 12:11:57
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2021 o 09:45, Myjk pisze:
    > Fri, 18 Jun 2021 11:13:02 +0200, quent

    > Nie coś, tylko mam odporność, a wraz z innymi którzy się zaszczepili,
    > tworzymy odporność zbiorową. Są też tchórze, tacy jak ty, ze swoimi
    > teoriami spiskowymi, a którzy nie słuchają specjalistów i nie uwzględniają
    > badań, którzy narażają innych na chorobę i śmierć.

    są też tacy, którzy słuchają specjalistów sprzed nowej teorii, którzy
    odporność zbiorową upatrują nie tylko w testowych produktach zwanych
    szczepionkami

    > Czego znowu nie testowano, skoro nowoczesne szczepionki istnieją od lat
    > min. 50!

    specjaliści mówią, że faza testowa zakończy się między grudniem 2022 a
    2024, w zależności od producenta

    > Bo jesteś samolubem i tchórzem. Ale to już wiemy. Wiemy też, że to żadna
    > alternatywa, bo mimo skrajnych ograniczeń które zdewastowały gospodrkę,
    > zmarły absurdalne wręcz ilości ludzi. Gdyby iść twoim "genialnym" bosakowym
    > planem, to byśmy w zimie na bosaka chodzili.

    ja poczekam do przyszłego roku, jak będą wyniki zniesienia wszystkich
    ograniczeń w Teksasie czy innych państwach i porównamy to z idiotyzmami
    w Polsce

    Lukasz