  • Data: 2021-06-18 08:13:45
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2021 o 13:04, FEniks pisze:

    > Nie, z pewnością lepiej by było zorganizować debatę z lekarzami żtp.
    > głównego nurtu, żeby mogli dyskutować z padającymi tam teoriami i obawami.

    dokładnie tak

    > Z wieloma rzeczami poruszanymi na tej "konferencji" można się oczywiście
    > zgodzić, jak np. z krytyką tzw. teleporad. Ale krytyka ta dotykać
    > powinna przede wszystkim rząd, a w szczególności ministerstwo zdrowia,
    > że pozwoliło na to finansowanym przez siebie placówkom. NB placówki
    > sensownie zarządzane przez bardzo krótki okres stosowało tzw. teleporady.
    >
    > Poza tym w tej 'konferencji" padło wiele manipulacji i szkodliwych
    > informacji. Pominę już fakt, że jedną z uczestniczek była jawna
    > antyszczepionkowiec (Lisiecka-Opałko).

    a teraz okazuje się z maili głupków korzystających z prywatnych
    skrzynek, że za lockdowny w Polsce odpowiada marketing - czyli co się
    sprzeda społeczeństwu - a nie ochrona zdrowia

    Jedną z manipulacji było choćby
> [...]
    > samego okresu w Polsce. Jak dotąd na covid zmarło niemal 100tys. osób w
    > Polsce. 2 mln zmarłych na raka na pewno nie dotyczy tego samego okresu w
    > samej tylko Polsce. W Polsce na raka umiera dziennie ok. 300 osób, co
    > daje rocznie ok. 100tys. Poza tym covid-19  to jeden wirus i jedna
    > choroba, a odmian raka są dziesiątki choćby ze względu na
    > umiejscowienie, sposób leczenia, rokowanie itd. Rak to nie jest jedna
    > choroba. Nie chcę przez to powiedzieć, że nowotwory są mniej ważne.
    > Zwracam tylko uwagę na manipulowanie liczbami, mające na celu

    manipulują liczbami obydwie strony. Problem w tym, że nie ma debaty na
    ten temat - jedni drugim błędów w metodologii nie pokażą, bo udaje się,
    że ci drudzy nie istnieją.
    Ja tam tylko czekam co płaskoekranowcy zaczną mówić, jak ogłoszą (a
    wierzę że kiedyś ogłoszą), że testy pcr to o kant d.. i samodzielnie nie
    nadają się do diagnozy - a przecież cała pandemia jest na nich oparta. Z
    resztą już poszczególne kraje przestają je stosować

    > Szczepionki owszem, są pewnym eksperymentem, ale co nam owi eksperci z
    > filmiku proponują w zamian? Po pierwsze - zbagatelizowanie problemu,

    jeżeli nastawienie do problemu mogłoby być w zakresie -100%..+100%
    (skrajne bagatelizowanie do skrajnego przewartościowania), to teraz jest
    w okolicach tych +100% - i tak - trzeba to zbagatelizować o kilkadziesiąt %

    po
    > drugie - witaminę d oraz C,

    co może mieć duży wpływ na przebieg choroby

    po trzecie i chyba najbardziej kuriozalne -
    > profilaktyczne stosowanie amantadyny! Jakim cudem ta eksperymentalna
    > terapia nie spotyka się z brakiem ufności tych samych lekarzy? Czy prof.
    > Hałat weźmie na siebie odpowiedzialność za skutki uboczne
    > profilaktycznego stosowania tego leku bez pewności co do jego skuteczności?

    nie wiem ile czasu Amantadyna jest na rynku, ale inne leki - jak
    chydroksychlorochina jest na rynku od lat i w niektórych krajach ponoć
    stosowana była tak, jak paracetamol w UK.
    Ale o tym nie powinniśmy dyskutować my - snując swoje teorie. O tym
    powinni debatować lekarze - niestety zamiast dopuścić do dyskusji i
    obalenia mitów - ucisza się ich (ta grupa to nie jedyna taka grupa) -
    dlaczego? Mnie by takie dyskusje przekonały. Za to to co się dzieje
    teraz (uciszanie wszystkich, którzy mają inne zdanie, teraz powoli
    zaczyna wyciekać, że to wirus z laboratorium, że rząd nie opiera się na
    doradcach, a na tym co się sprzeda) - to tylko utwierdza mnie w
    przekonaniu, że ja w tą grę grać nie będę.

    Lukasz