  • Data: 2021-06-19 08:16:35
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.06.2021 o 20:53, FEniks pisze:

    > O "kilkadziesiąt" %, a właściwie o 100%, problem został zbagatelizowany
    > zeszłego lata. Co nastąpiło potem, wszyscy wiemy.

    o Polsce nie będę się wypowiadał, bo mieszkam w UK, a tu było wręcz
    przeciwnie.

    > Niekoniecznie. Są badania, które obalają tę tezę.

    Oczywiście i nie ma badań na jej skuteczność, bo nie leży to w niczyim
    interesie (oprócz pacjentów, ale to żaden interes)

    > Nieważne ile jest na rynku. Ważne, że leczenie nią covidu jest nowym
    > zastosowaniem.

    Ważne, bo wiesz jakie ma skutki uboczne, a co za tym idzie - kto może
    stosować a kto nie. A czy pomoże? choćby było 0,001% szans że pomoże to
    powinno być natychmiast zastosowane (przyjmując, że jest bezpieczne.
    Jeśli np. branie 4000jm witaminy D, czy czegokolwiek innego może
    zmniejszyć ryzyko czy objawy, to powinno być natychmiast zalecone).
    Zamiast tego zastosowano izolację, niszczenie psychiki, zdrowia i opieki
    medycznej, zabijając znacznie więcej, niż mimo największych starań
    rządów umarło na covid**

    **-w zasadzie już WHO oficjalnie twierdzi, że PCR nie powinno być
    stosowane bez połączenia z objawami, tak że zaczekajmy aż przestaniemy
    losować tymi testami "chorych" i okaże się oficjalnie, że nie wiemy ile
    osób zmarło na covid. A może nie przestaniemy losować, bo coś czuję że
    będą takie bańki informacyjne - będą kraje żyjące normalnie i inne - np.
    europa- żyjąca w swojej bańce, bez informacji, że kolejne kraje
    zabroniły paszportów segregacji medycznej itp.

    > To, że Ty o czymś nie słyszałeś, nie znaczy, że badania w jakimś
    > kierunku się nie toczą.

    jasne, mam nadzieję że się toczą, mimo, że wszystko co nie jest
    wspaniałą szczepionką jest uciszane. Logicznym jest, że społeczeństwo
    będzie zdrowsze, jak będzie straszone pandemią, której nawet by nie
    zauważyło nie mając telewizora*

    *-będę tak uważał, dopóki nie będzie debaty publicznej na ten temat, a
    jedynie propaganda jednej strony i usuwanie głosów drugiej, jak do tej
    pory. Sorry, taka manipulacja do mnie nie trafia i od razu zapala mi się
    czerwona lampka.