  • Data: 2013-07-12 13:14:59
    Temat: Re: Szkic domu i pytanie o strop
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 12 lipca 2013 09:13:30 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Mnie się właśnie podobają -- do tego są praktyczne, bo w środku zmniejszają

    Z pewnoscia sa praktyczne. Ale estetycznie to te Twoje "opanowaly" caly dach i
    znieksztalcily bryle :) Jakby to jakis designer czy znany architekt zobaczyl
    to przypuszczam, ze skonczyloby sie zawalem ;)

    > Pierwszy raz coś takiego widzisz? Bardzo dużo projektów oglądałem
    > zrobionych właśnie w ten sposób. Ja też nie jestem zadowolony z tego na co

    Pierwszy raz. Serio - pokaz mi choc jeden projekt z takimi koszmarami
    na dachu :) Moze wrazenie robi fakt, ze u Ciebie na szkicu nie ma
    bocznych scianek / okien, nie wiem. Ale np. tego typu lukarny sa OK:

    http://www.archeton.net/RESOURCES/WIDOKI/nikodem/nik
    odem-740-b0-p.jpg

    Moze pod fatalnym katem zrobiles ta wizualizacje - nie wiem :)

    > Roletami można regulować zaciemnienie -- daszkiem niestety nie.

    Ale co to za regulacja jak w lato one beda musialy byc spuszczone do 100%.
    Podniesiesz o 10% i juz bedziesz mial ciepelko z promieni w salonie :)
    Chcialbys siedziec w takim zaslonietym totalnie salonie? Wiesz, ze to wplywa
    fatalnie na psychike (serio) ? :) Czlowiek potrzebuje swiatla ale te
    bezposrednio padajace do salonu jest nieporzadane (bo grzeje salon). Te odbite
    - jak najbardziej. Jak pospuszczasz te ciemne rolety to w domu bedzie jak
    w kostnicy. Kompletny nonsens takie rolety:)

    Pozatym w lato to u mnie okno tarasowe jest otwarte non stop bo i my i
    pies lata tam i spowrotem - bedziesz za kazdym razem spuszczal i podnosil
    rolety chcac wejsc do domu? Na pewno nie - beda caly czas otwarte ;)
    Zobaczysz w praktyce. Posluchaj kogos kto ma i uzywa, jak nie posluchasz to
    jak juz bedziesz mieszkal sobie przypomnisz moje slowa w sklepie z markizami
    :)))

    > W sumie tak dużo tych super słonecznych dni nie mamy w PL.

    Taaaaa... Zapamietaj juz sobie - www.e-markizy.pl, maja w miare tanio;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.