  • Data: 2010-04-02 17:44:47
    Temat: Re: Szkieletowy czy tradycyjny?
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Założenia miałem podobne ale mniej niż 100m2.

    Oglądałem domy szkieletowe...gdzie nawet w pokazowych sciany pękały i jakoś
    miałem obawy przed taką lekką budką:-)

    Zdecydowałem się na murowany Dom w Borówkach Archonu.

    Podniosłem ściany kolankowe, troszke zmianiłem wymiary tak ze jest około
    90kilku m2

    Dom zamieszany weekendowo, w zime rzadziej, w lecie częściej i dłużej.

    W miare szybko się nagrzewa jak się przyjedzie zimą - ogrzewanie na razie
    tylko kominek z rozprowadzeniem.
    Jest jeszcze podłogówka ale na razie kotła nie kupiłem:-) Mimo to kominek w
    całkowicie wystarcza ale nie zawsze się chce kotłownie w salonie robić:-)

    Cenowo zmieścił się (pod klucz) w około 160k zł z działką w kieleckim.
    Materiały nie najgorsze, ale nie jakieś super - miało być trwale i niedrogo.
    Prawie wszystko robione samemu (prócz dachu, scian i instalacji)

    Z wyboru jestem zadowolony:-)

    Tak to mniej wiecej wygląda - nie mam innego zdjęcia całości...
    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/Bu
    dowa/_ICT6168.JPG

    uciu