    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Szklarnia z poliwęglanu
    <5pvNL.107906$3eZ4.29127@fx03.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <7...@g...com>
    Date: Tue, 7 Mar 2023 21:55:02 +0100

    Pan ptoki (ptoki) napisał:

> [...]
    [...]
    > Idea ze szklarnie sie przykrywa bo cos z polnocy tam ma rosnac jest
    > delikatnie mowiac tak samo prawdziwa jak to ze sosne sie w szklarni
    > uprawia bo mozna ja zacienic bo jej slonce szkodzi...

    Szefie, jeśli szkło szklarni ma być przykładem na "mało przezroczysty
    materiał", to... Zresztą szkoda gadać, bo jeden obraz znaczy tyle,
    co tyysiąc słów. A obrazek był. Przykrywa się różnymi materiałami, od
    grubej folii, po coś, co wygląda jak tkanina na worek. W zależności od
    typu uprawy. Sosna nad morzem Śródziemnym radzi sobie bez przykrycia.

    --
    Jarek