  • Data: 2013-07-22 16:46:33
    Temat: Re: Sztachety za gwoździe czy wkręty?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 15:29:06 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A znalazłes w końcu na tym Swoim zadupiu;) wkrety ze skrzydełkami?

    Nie :-)

    Ale powiem Ci ze ostatecznie to wystarczylo mi ~8, czy 12 zwyklych ocynkowanych
    wkretow, nawiercilem sobie raz dwa dziurki i sprawa w 15 min zalatwiona ;)

    Pozniej wkleje foty mojej pergolki, dosc taka solidna wyszla, niebawem chyba dorobie
    druga identyczna w poprzek, dokleje do jednego boku i bedzie to stanowilo dwie
    scianki przyszlej altanki. Reszta bedzie juz (na ogrod) otwarta.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.