  • Data: 2013-07-22 21:31:37
    Temat: Re: Sztachety za gwoździe czy wkręty?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:
    > Stare płoty miały sztachety przybijane na gwoździe.
    > Teraz widzę tendencję do dawania wkrętów.
    > Mam na dniach montować ok 400 sztachet olchowych do łat modrzewiowych
    > i się zastanawiam, czy jest sens wiercić tyle otworów i dawać wkręty?
    > Może zrobić, jak robili dziadkowie i ojcowie i przybić gwoździami?

    a po co chcesz wiercić otwory?

    kup specjalne wkręty spaxa takie jak sie stosuje do deski tarasowej
    najlepiej inoxy.

    on są tak zrobione że nawiercają otwór, koncówkę mają gołą więc dociskaja
    deskę do łaty a pod główką mają frez któy ładnie nacina gniazdo.

    ponieważ sa na koncówkę torx więc dobrze sie je wkręca.

    jedyna wada to koszt ale poszukaj po internecie (allegro)