eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
  • Data: 2012-05-24 16:31:13
    Temat: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości
    news:qvo3rv6qavjy.ni663zpm00lb$.dlg@40tude.net...

    > Jeśli chodzi o sam materiał to zgoda. Ale biorąc pod uwagę
    > czasochłonność i jakość ocieplenia - wełna zostaje z tyłu.

    Powiem Ci tak - plyta odpowiadajaca grubosci 30cm dobrej welny powiedzmy
    lambda 0,035 bedzie kosztowala majatek. Porownania na stronach producentow
    dotycza welen o oporze 0,045, wiec nie bedzie to tak, ze plyta grubosci 12cm
    da tyle co welna 25cm. Owszem da, ale nikt swiadomy takiej welny w dach nie
    daje. Na maly daszek to mozna sobie myslec, ale do dachow o powierzchni
    300 - 400m^2 to wg. mnie wyrzucone w bloto pieniadze.

    Pozdro.. TK