eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
  • Data: 2012-05-24 16:56:42
    Temat: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    Od: ŁC <a...@r...to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 May 2012 16:31:13 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Powiem Ci tak - plyta odpowiadajaca grubosci 30cm dobrej welny powiedzmy
    > lambda 0,035 bedzie kosztowala majatek.

    Czyli nie wiesz ile :-> ZTCW ok. 85 zł/m2 płyty grubości 16 cm.
    Ja dla równowagi nie wiem ile liczą ekipy za wełnowanie - ktoś
    zorientowany powie?

    > Porownania na stronach producentow
    > dotycza welen o oporze 0,045, wiec nie bedzie to tak, ze plyta grubosci 12cm
    > da tyle co welna 25cm.

    Porównanie można zrobić sobie samemu - płyta pianki 16 cm to odpowiednik
    25 cm wełny o lambdzie 0,035.

    > Na maly daszek to mozna sobie myslec, ale do dachow o powierzchni
    > 300 - 400m^2 to wg. mnie wyrzucone w bloto pieniadze.

    Nie widzę związku z powierzchnią dachu.

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Żonaty facet powinien zapominać o swoich błędach. Nie ma sensu, żeby
    dwie osoby pamiętały o tym samym