eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
  • Data: 2012-05-24 20:26:29
    Temat: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:jplflv$mm3$1@usenet.news.interia.pl...

    > Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości

    > Roznica w cenie nie uzasadnia stosowania takiego materialu.

    Jak policzyć robociznę i miesiące stracone na kręcenie profili, wypychanie
    wełną i nerwy przy tym, to nie wiem.
    Ryzyko palności jest akceptowalne. Z zewnątrz jest cienka blaszka stalowa.
    Dom staje się częściowo ekwipotencjalny i nie jest wrażliwy na wyładowania
    tak jak dach drewniany.
    Elektryka prowadzona po krokwiach jest też niebezpieczna.

    Sam nie wiem ale chyba bym teraz rozważał krycie czymś takim.